Allround HR medewerker (24 tot 32 uur)

Wegens groei van de organisatie zijn wij op zoek naar een HR medewerker. Deze functie is je op het lijf geschreven als je graag een allround HR functie uitvoert; je bent van A tot Z verantwoordelijk voor de HR gerelateerde zaken binnen Babel. Je zorgt dat de HR administratie tip-top in orde is, verzorgt de werving & selectie trajecten, adviseert managers over HR-vraagstukken en bent de vraagbaak voor medewerkers over HR.

Wat ga je doen?

In deze veelzijdige functie heb je een breed takenpakket: het uitzetten van vacatures, het screenen van cv’s, het toelichten van arbeidsvoorwaarden, het verwerken van de indiensttredingen, het opstellen van contracten en het bijhouden van dossiers. Daarnaast organiseer je teamuitjes, zorg je dat het personeelshandboek up-to-date is, adviseer je het MT gevraagd en ongevraagd en doe je suggesties ter verbetering van HR-gerelateerde procedures. Babel heeft ongeveer 20 à 25 medewerkers in loondienst. Daarnaast werken wij met ongeveer 100 freelance trainers.

Je werkt zelfstandig en probleemoplossend. Je bent proactief, communicatief en je staat sterk in je schoenen.

Jouw taken

  • Je bent verantwoordelijk voor de werving & selectie. Je coördineert de in- en externe selectieprocedures, schrijft vacatureteksten en voert sollicitatiegesprekken.
  • Je doet de personeelsadministratie. Je stelt contracten tijdig en accuraat op, licht regelingen toe, geeft wijzigingen door aan de loonadministratie, plant functionerings-en beoordelingsgesprekken, geeft ziekmeldingen door en keurt de uren van uitzendkrachten goed.
  • Je levert een pro-actieve bijdrage aan het optimaliseren en uitdragen van de employer branding en zorgt ervoor dat het personeelshandboek actueel blijft.
  • Je adviseert het MT over HR-vraagstukken.
  • Je bent de vraagbaak voor medewerkers over HR-gerelateerde vragen.
  • Je doet suggesties ter verbetering van de medewerkerstevredenheid.

Wat breng je mee?

  • Een afgeronde MBO/HBO opleiding in de richting van HR.
  • Gedegen kennis van sociale wetgeving, arbeidsvoorwaardelijke en arbeidsrechtelijke kennis.
  • Minimaal 2 jaar werkervaring met personeelsadministratie en recruitment.
  • Je werkt nauwkeurig en accuraat, in je contact ben je tactvol, communicatief vaardig en je beheerst de Nederlandse en Engelse taal goed in woord en geschrift.
  • Je bent dienstverlenend ingesteld, integer en discreet.
  • Je bent standvastig en duidelijk in wat wel en niet kan.

Wij bieden wij

  • Een dynamische werkomgeving binnen een kleinschalig team van professionals.
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden (bijv. 28 vakantiedagen per jaar, een gunstige pensioenregeling en veel aandacht voor persoonlijke ontwikkeling).
  • Een contract voor bepaalde tijd met uitzicht op een vast contract.
  • Een prachtige werkplek op onze historische locatie aan de Nieuwegracht in Utrecht.
  • Klik hier voor alle voordelen van werken bij Babel.

Reageren?

Ben je enthousiast? Stuur dan je cv met motivatie naar hr@babel.nl, ter attentie van Rose Jansen (Managing Director). De startdatum is in overleg te bepalen, maar bij voorkeur zo snel mogelijk.