nlen Login My Babel
Cedeo-erkenning

Cedeo-erkenning

Cedeo-erkenning

Cedeo

Babel heeft dit jaar opnieuw een Cedeo-erkenning ontvangen. Op klanttevredenheid scoort Babel maar liefst 98,8%!

Cedeo heeft de klanttevredenheid op meerdere punten gemeten. Hieronder vindt u een samenvatting.

Algemeen

De referenten waren over het algemeen tevreden tot zeer tevreden over de dienstverlening van Babel. Punten die als sterke kanten worden genoemd zijn: ‘de proactieve en correcte communicatie’, ‘de flexibiliteit’, ‘de persoonlijke benadering’, ‘het snel kunnen schakelen’, ‘het meedenken, ‘de kwaliteiten van de trainers’, en ‘het maatwerk’.
Daarnaast vindt men het erg fijn dat Babel met veel ‘native speakers’ als trainers werkt. “De trainers van Babel zijn goed opgeleid en ze beschikken over goede kennis en ervaring”, aldus een van de referenten.

Voortraject

Veel van de respondenten geven aan dat ze het voortraject van Babel erg prettig vinden. In eerste instantie heeft men telefonisch of per e-mail contact met Babel, waarna men een vaste contactpersoon krijgt. Vaak vindt er vervolgens nader contact plaats. In het rapport van Cedeo wordt aangegeven dat Babel de deelnemers goed adviseert en dat het contact op een prettige manier verloopt. Een van de referenten van het onderzoek zei bijvoorbeeld: “In de samenwerking met Babel spreekt het persoonlijk contact mij vooral aan. Ze houden me altijd goed op de hoogte”. Men is ook erg te spreken over de volgende stap in het proces: het intakegesprek met de afzonderlijke deelnemers. Tijdens dit gesprek wordt besproken wat de wensen, doelen en verwachtingen van de deelnemer zijn. Daarnaast wordt in dit gesprek ook het startniveau van de deelnemer bepaald. Het gehele voortraject wordt opgenomen in een trainingsvoorstel.

Opleidingsprogramma

Ook het opleidingsprogramma wordt erg gewaardeerd. Dankzij het voortraject sluit het programma goed aan op de wensen, behoeften en verwachtingen van de deelnemer. Een van de referenten zei: “Je kon merken dat men zich goed had ingeleefd in de sector waarin wij werkzaam zijn.” De deelnemers zijn van te voren op de hoogte van wat er gaat gebeuren tijden de trainingen. De referenten hebben aangegeven dat de trainingen conform afspraak worden uitgevoerd. De trainingen worden ‘heel nuttig’, ‘heel intensief’ en ‘heel praktisch’ genoemd. “Er is sprake van een grote persoonlijke betrokkenheid.” “Babel levert echt maatwerk.”

Natraject

De referenten zijn eveneens erg tevreden over het natraject. Men rondt zijn training meestal af met een certificaat. Er wordt aan het eind van de training ook een schriftelijk verslag over het verloop van de training en van de behaalde resultaten naar de opdrachtgevers verstuurd.

Organisatie en administratie

Men is erg tevreden over de telefonische bereikbaarheid van Babel en over de flexibiliteit bij het plannen van de trainingsdata. Men geeft aan dat de gevraagde informatie altijd tijdig aankomt en dat Babel gemaakte afspraken nakomt. Dat laatste geldt ook voor de financiële afspraken. “Daarbij komt men nooit voor verrassingen te staan”.

Nieuwsbrief

Mis niets meer en schrijf je in op onze nieuwsbrief!

Facebook